1 July 2011

Töredelmes beismerő vallomás...

...és teljes bűnbánat kíséretében elloptam ezt a fotót Doug-tól és föltettem a gépemre háttérképnek. Aztán arra gondoltam, hogy más is szereti az űrhajókat, vagy az érdekes, szokatlan, látványos képeket a gépén, úgyhogy idehurcoltam megfelelő méretben (1600x1065).

A képen az Endeavour látható, amint utolsó küldetése során az ISS-hez csatlakoztatva rohangál 28.000 km/h sebességgel a Föld körül. Doug szerint ez 8 km-t jelent másodpercenként(!), én meg inkább hiszek a matekzseni mérnöknek, mintsem a matek iránti gyenge affinitásommal utánaszámoljak, de aki akarja, megteheti. Egészen sci-fi hatású kép, nem? :-D

NASA-fotó, úgyhogy csak óvatosan bánni vele, názáék nemcsak fotózni, hanem harapni is tudnak! :-)

(Photo: Greg Chamitoff, STS-134, NASA)

2 comments:

Kelenföldi Nichye BPI-774 said...

milyen fura a hasa o.O

Andi said...

Nichye, kapaszkodj meg, az a háta :-P XD
Kilövés után felnyitják, így hűtik, aztán meg úgy hagyják, mert minek csukogassák?