19 July 2011

Egy film- és színésztalálkozó utózöngéi

Nemrég ismét London Film & Comic Con volt itt nálunk. Ahogy eddig minden alkalommal, most is elmentem, sőt most is írtam róla egy jó hosszú posztot IDE, úgyhogy még egyszer azt nem írom le.

Viszont most először folytatása is lett számomra a Con-nak.

Már saját hagyományommá tettem, hogy fotózom és videókat is csinálok ezen a rendezvényen, a produktum aztán felkerül az internetre. Idén is így történt, készítettem néhány fotót és videót, az utóbbiakat feltettem a YouTube-ra. Az egyik videómon éppen Darth Vadert kísérem az épületből ki az épület elé és megörökítem, ahogy fényképezkedik, mozog, kommunikál, tesz-vesz.

Talán két nappal az után, hogy ezt mindenki számára láthatóvá tettem, kaptam egy privát üzenetet ezen a YouTube csatornámon, amelyben egy számomra ismeretlen nicknevű valaki megköszöni, hogy készítettem róla videót, mert még sosem látta magát Darth Vaderként mozgás közben, mindig csak fényképek készültek róla.

Hoppá! Gyorsan vissza is írtam, hogy ezek szerint ő az a kedves, magas emberke, aki a Con után odajött hozzám már jelmez nélkül elárulni, hogy ő volt Darth Vader, pusztán azért, mert az egyik fotózás során kiejtettem a számon, hogy kiváncsi vagyok az arcára? Visszaírt, hogy igen, ő az.

Levél levelet követett, végül kiderült, hogy mindketten fent vagyunk a Facebook-on, úgyhogy tegnapelőtt kaptam egy barátkérőt, amit el is fogadtam természetesen. Ezután chat-elni kezdtünk, amit tegnap is folytattunk.

Volt egy sanda gyanúm, úgyhogy rákérdeztem, és igazam volt: legnagyobb örömömre a srác nem angol, hanem amerikai, csak itt él, így legalább Darth Vadert amerikai alakítja itt Angliában.

Természetesen, amint ismerősök lettünk, belevetette magát a fotóim közé és elkezdett vad iramban tag-elni, amit két társa is követett, sőt, ők is gyorsan megjelöltek ismerősnek.

Én meg most többszörösen vigyorgok az eseményeken. Egyrészt nem titkolom senki előtt, hogy az én szívem inkább a Star Trek felé húz, bár tény és való, imádom a Star Wars-t is, aztán tessék, belekeveredek egy egész Star Wars-os kompániába.

A másik meg, hogy olyan jó, hogy egy rendezvény után, ahol tényleg nagyon jól éreztem magam és fantasztikus élményeket éltem át, egyszercsak megjelennek azok, illetve közülük néhány, akikkel közös volt az élmények egy része - legfeljebb ők a másik oldalról élték át azokat -, és most dumálgatunk, együtt nevetünk, sőt, tervezgetünk, mert már Vaderrel beszéltük, hogy jövőre csinálok róla/róluk sokkal szebb és több fotót, mint idén.

Egyre jobban szeretem Londont :-)

No comments: