1 August 2011

Minden marad a régiben

Az amerikai pártok nagy nehezen dűlőre jutottak egymással, megegyeztek, az adósságplafont megemelték, kormányzati kiadásokat csökkentették - nem lesz világcsőd, minden marad a régiben.

Egyelőre lesz mit enni továbbra is, viszont nem lesz semmi változás. Fogalmam sincs, ennek most örülök, vagy sem. Az átmeneti időszakot valahogy átvészeltük volna, és jöhetett volna valami más...

Mégiscsak nonszensz, hogy a világot egy olyan, már inkább virtuális, mint kézzelfogható dolog irányítja, mint a pénz... ráadásul egyetlen ország pénze, egy olyan országé, aminek nincs is pénze, csak adósságai... ez igazán nevetséges.

A francba, legfeljebb megtanultam volna újra kapálni... kiskoromban tudtam, most sem esett volna le a gyűrű az ujjamról.

De az is lehet, hogy még nem jött el a változás ideje...

Ettől kezdve ezen a blogon a legfontosabb hírek olyasmik lesznek például, hogy: Jenson Button nyerte meg a tegnapi magyar Forma 1 futamot!!!! Neki drukkoltam, még a Twitteren is a lelkére kötöttem, hogy nyerjen. Nagyon örültem, hogy a 200. versenyét - ami egyébként egy látványos, fordulatokban gazdag futam volt - győzelemmel ünnepelhette, ráadásul Magyarországon.

No comments: